Těší mě ..... Melloney

9. července 2016 v 10:07 | VendyW |  těší mě

Popravdě, nějak jsme na tenhle dobrý zvyk, kdy se noví
členové klubu představili a ukázali i něco ze své tvorby v poslední době
pozapomněli. Je to myslím škoda, protože už tady se ukazuje jak to kdo
se svým členstvím myslí. Až teď nová členka Nika - Melloney se jako první
po dlouhé době takto představila sama a dobrovolně Mrkající .....
Takže nebudu dlouho chodit kolem horké kaše a dávám Nice slovo.

Zdravíčko, jmenuji se Nika je mi 23.let a veřejně mezi lidmi používám přezdívku Melloney.
Co se týče focení, tak FOTÍM asi poslední rok velmi nepravidelně, a CVAKÁM celý život. Pocházím ze skromných poměrů kde nebylo na věci jako je foťák takže jsem si cvakala svým mobilem který začal na VGA :-) A skončil u 5mpx.
Fotila jsem dá se říct všechno od blbin po západ slunce, snažila jsem se to fotit tak abych je nemusela upravovat protože jsem tehdy o photoshopu neměla ani zdání a mám ráda přirozené fotografie.
Vše se změnilo když jsem se seznámila s mým partnerem, členem i tohoto blogu Romisem "Roman Částka". Ten foťák nosil všude, a dá se říct že je to i první věc co si ke mě přestěhoval. Ze začátku jsem se zdráhala jí jakkoliv použít přeci jen to není nejlevnější, ale po ostychu jsem začala zkoušet, a postupně jsem otravovala pořád aby mi ukázal to a to. :-) Sledovala jsem ho při focení, při úpravování a musím říct že všechno byla strašná věda šíleně moc tlačítek, funkcí a i teď pořád nevím co všechno to umí a zvládne.
Ale snažím se, něco málo o focení vím , ale je toho opravdu málo fotím jak mě to chytne, neřeším expozici,kompozici,zlatý řez. Upřímně jsem ani nevěděla co to je dokud mi někdo nenapsal že ho tam nemám :-D ...
Fotky jsem začala zveřejňovat a postupem času se mi dostávala odezva že co další fotka to lepší výsledek, musím uznat i já že drastické úpravy na začátku které jsem brala jako vrchol mých schopností je teď opravdu krok vedle :-D Ale každej se nějak učil :-)
Strašně ráda fotím lidi, od miminek po dospělé. Celkově ani né tak pózování, ale prostě momenty které dají fotce život. Vyjádří emoce, prostě zaznamenat správný okamžik. Pak fotím co mi přijde do cesty : zvířata, rostliny, počasí, lidi venku, makro prostě asi tak všechno jak mě to v daném momentě chytne. Bohužel fotky byli a jsou takové pokus omyl. Klidně ze sta vyberu jednu jedinou která vypadá k světu. Až nedávno jsem se odvážila požádat přátelé či by mi dobrovolně nestáli před foťákem, abych trénovala. Pořád stresuji, ale opravdu mě to baví i když se žádná nepovede. O to větší radost mám když se povede.
Co se týče vzorů tak nemohu říct že mám někoho fakt oblíbeného. Mezi pár, které mám ráda patří Elena Shumilova,Marie Szabová, ale sleduji více fotografů a každý má něco do sebe. :-)
Chtěla bych se ve focení rozvíjet, snad to půjde protože mě to opravdu baví :) Na konec přidávám pár svých fotografií, bohužel se omlouvám za kvalitu, odešel nám PC a všechny fotky máme teď na HDD a nemůžeme se k nim dostat tak jsou stažené z mé FB stránky :-) Nika

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Daniela Daniela | Web | 10. července 2016 v 16:24 | Reagovat

Ta první fotka je naprosto parádní. Skvělé barvy. :)

2 Dana Dana | Web | 10. července 2016 v 17:52 | Reagovat

Fotky jsou skvělý, fakt :-D  ;-)

3 Iris Iris | E-mail | Web | 11. července 2016 v 6:11 | Reagovat

Mě dostal ten pavouk O_O  ;-)

4 Péťa Péťa | Web | 12. července 2016 v 23:34 | Reagovat

Na té poslední se mi nelíbí ruka v obličeji, jinak je ale super! :)